SPRANKELENDE WERKWIJZE
Bent u op zoek naar een evenementenlocatie en overweegt u Landgoed Brakkesteyn? Wij begrijpen dat het belangrijk is om te weten wat te wachten staat en welke service wij bieden.
Om u alvast een idee te geven hoe het bij ons te werk gaat vanaf het moment dat u een offerte aanvraagt of telefonisch contact met ons opneemt, nemen wij u mee in onze werkwijze.
KOM IN CONTACT
Aan de andere kant van de telefoon en e-mail wacht een enthousiast salesteam op uw aanvraag. Ons salesteam bestaat uit drie personen: Jitske, Peter en Kees. Op het moment dat uw aanvraag bij ons binnenkomt, zal een van hen contact met u opnemen voor een eerste kennismaking. Vanaf dat moment hebt u een vaste contactpersoon die graag met u mee denkt over de invulling en uitvoer van uw bijeenkomst. Er wordt geluisterd naar uw wensen en ideeën en we proberen uw evenement zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we met u mee kunnen denken.
HET OFFERTETRAJECT
Wanneer wij helemaal duidelijk hebben wat uw wensen zijn, gaan we voor u aan de slag. We maken een persoonlijke offerte en sturen deze per mail toe. Samen met uw contactpersoon zorgt u dat de offerte inhoudelijk uiteindelijk helemaal naar wens is. Wanneer de offerte akkoord is sturen wij u een bevestiging toe. Zodra deze getekend retour gestuurd wordt, staat uw evenement definitief vast en leven we toe naar de uitvoer van het evenement.
LOCATIEBEZOEK
Om er zeker van te zijn dat onze locatie bij uw evenement past, bent u altijd van harte welkom om langs te komen voor een locatiebezoek. Uw contactpersoon geeft u graag een rondleiding en laat u zien wat er mogelijk is. Op deze manier krijgt u een gevoel bij onze locatie en kunt u goed inschatten of het is waar u naar op zoek bent.
UITVOER VAN UW EVENEMENT
Uw contactpersoon van de salesafdeling schakelt met alle teams van onze locatie. Het operationele team, het keukenteam en eventuele leveranciers. Het keukenteam gaat met de catering aan de slag en het operationele team zorgt dat de locatie en gereserveerde ruimtes er precies bij staan zoals is afgesproken.
Tijdens de uitvoer van uw evenement is er een partymanager aanwezig. Deze is op de dag zelf uw aanspreekpunt en zal er voor zorgen dat de dag succesvol en vlekkeloos verloopt. De partymanager zal u persoonlijk ontvangen en staat de gehele dag klaar om u te ondersteunen en te begeleiden. Geen vraag is te gek!
NATRAJECT
Na het evenement neemt uw contactpersoon telefonisch contact met u op om te horen hoe u en uw gasten het evenement hebben ervaren. Is alles naar wens geweest? Heeft u nog tips of feedback voor ons? Na het gesprek draagt uw contactpersoon uw evenement over aan onze financiële afdeling voor de financiële afhandeling van uw bijeenkomst. Ook zij staan voor uw klaar wanneer u nog vragen heeft. Wij hopen natuurlijk dat uw evenement op onze locatie u goed bevallen is en daarom blijven wij graag in contact. Uw contactpersoon zal doorlopend voor u en uw toekomstige aanvragen klaar staan.